4. Výměna karty z důvodu ztráty

Pokud došlo ke ztrátě karty(Opencard/Lítačka), můžete o novou kartu zažádat expresně nebo standardně.

  • Na počkání Lítačku dostanete na expresních místech.
  • Vyhotovení standardně se provádí na kontaktních místech a novou Lítačku obvykle dostanete do 14 dní.

Expresní místa:

Co budete potřebovat?

-Průkaz totožnosti

-Fotografii (barevná průkazová fotografie) k naskenování – po naskenování ji dostanete zpět

-Hotovost/platební karta

Kde?

-Podívejte se na Expresní místa v sekci Kontakty

Co dál?

-Pokud máte na ztracené kartě nahraný MHD kupón, během výměny vám jej přehrají na novou kartu 

-Pokud nemáte zakoupen žádný kupón, lze ho zakoupit po na www.pidlitacka.cz, na  e-shopu  DPP, či nově v Zákaznickém centru Lítačka ve Škodově paláci. Dále rovněž zůstává zachována možnost nákupu na těchto kontaktních místech DPP.

Kontaktní místa (budu připravená ve standardní lhůtě):

Co budete potřebovat?

-Průkaz totožnosti

-Fotografii (barevná průkazová fotografie)

-Vyplněný formulář (můžete jej vyplnit na místě, případně stáhnout z webu a vyplnit doma)

-Hotovost/platební karta

Kde?

-Podívejte se na Kontaktní místa v sekci Kontakty

Co dál?

-Pokud nemáte zakoupen žádný kupón, lze ho zakoupit po na www.pidlitacka.cz, na  e-shopu  DPP, či nově v Zákaznickém centru Lítačka ve Škodově paláci. Dále rovněž zůstává zachována možnost nákupu na těchto kontaktních místech DPP.